VISKI tarafından gönderilenler

    Bu lafa katılıyorum "Taklitler sadece aslını yaşatır."

    Bu arada şunu söylemek isterim ki yeni açılıcak olan server tk ya benzesede aynı zevki vermicek ve veremez tutacağınıda düşünmüyorum. Tk da herkes bir emek verdi ve o bütün emekler tk kapanak gitti bitti. Eski tk oyuncuları artık çocuk değil kaç yaşına geldik oyundan daha önemli şeyler var hayatta ve eskisi kadar zamanımız da yok oyuna ayırabilceğimiz yani demek isteiğim şu ki bu tk ya benzicek server açılsa bile çok fazla uzun süreceğini sanmıyorum eski oyunculardan kim kaldı 150 kişi çıkar mı ?

    Online daha fazla düşünülüyor, eski tadı tattırmaya uğraş veriyorlar. Zaman durmuyor herkes büyüyor fakat hayat devam ediyor, kafa dağıtmak için girmek istiyen olacaktır. Akşam işten gelmişiniz mesela skype ortamında yanında çay veya alkol felan herneyse işte muhabbet kuruyorsun savaşıyorsunuz felan güzel işler olacak. Haftaya da göreceksiniz zaten. Vakit mevzusuna gelince şahsen kendi adıma konuşayım zamanında oynadığımın yarısını bile oynuyamam, çünkü hayatımda çok koşturmaca var. Zorlamıyoruz kimseyi arkadaşlar, bi tercih sadece bu. TKMt2 güzel işler yaptı 7-8 sene içerisinde, şimdi ise yönetmek istemiyor. Bunun bir çok nedeni olabilir reel hayata girmeyeceğim fazla, örneklerinden: Kazancı yeterli olmayabilir, uğraşma isteği olmayabilir, vakti olmayabilir. Gayet doğal şeyler bunlar ben saygı duyuyorum açmasına. Açsa da günde gireceğim en fazla 1.5-2 saat, benim demek istediğim dostlarınla savaşlar felan gerçekten güzel oluyordu. Çok uzun yazdım : ) Fikrin içinde teşekkür ederim ayrıca.


    Serverin yetkilisi değilim bu arada, yanlış anlaşılmasın.

    Eski dosyalarımızda şifre yoktu. Açmak çok zor değil. Herkes yapabilir.

    Üzülerek belirtmek isterim ki Admin bey, yenilerde mevcut. Şifrelemeye önem göstermemişsiniz yenik zaferiniz sanırım.?

    Admin alphanın 1-1'i açılıyor yakın zaman içerisinde düşünceleriniz nelerdir? Daha yeni resimlere baktım efektleri felan aynısını yapmış adam.

    ByDengesiZ biladerim gönderme yapmışsın sanırım eyvallah, fakat ben açılır açılmaz basıcağım parayı söyledim. Tartışma benimle günlük 1.000 lira kazanıyor dükkanımız üstelik bunun 600 lirası kar Allah bereket versin. Yok yani yazmayacaktım fakat olur da kafanda soru işareti kalırsa özelden yaz kardeşim internet kafemize gelirsin raporları felan herşeyi kanıtlarım. Muhasebecimize kadar da gidebiliriz isteğe göre benim amacım burda kesinlikle hava değil tırnaklarımızla kazıya kazıya hak ederek bu günlere geldik. Allaha emanet

    iyi hoş güzel demişsin de herkes senin benim gibi cash cekemiyor ki yüklü miktarda parası olmayanlarıda düşünmek lazım silah fiyatlari iyi şuan önceden dediğin gibi kraliyet 25 tl silahlar 10 TL idi (92) silahları Alpha da ne kadar ucuz o kadar iyi bence

    Kardeşim ben dreamda zamanın da 1 lira bile yatırmadan full+full sura(Ruili) yapmıştım, oyun içi de oluyor. Biladerim açık konuşalım bir silahın 5 lira olması akıl işi mi? Çok değersiz bir hal alıyordu. Kraliyet 25 lira bak güzel fiyat mesela değeri olur en azından ama nova da 10 k cash :) yani bunlar göz önünde bulundurmak lazım ben yüklü cash çekememene birşey demem saygı duyarım zaten ben bu parayı sadece bu servere yatırırım diğer pvp serverlerine kesinlikle yatırmam. Valla admin görüldü atıyorsun resmen yaz birşeyler bogore support felan ne güne duruyor reel hayatınızı da bağlamaz.

    Admin açarsan CoolerTEAM olarak sadece benden 350 k (tl) paran hazır. Diğer ahaliyi felan karıştırmıyorum. Alpha olsun para sıkıntı değil admin yaşatırız seni yahu, yap herşeyi alphada ki gibi hatta istersen biraz daha pahalı yap. Yanlış anlamada novayı açtın bi silah 5 tl yok yani kardeşim bi sigara olmuş 13 küsür lira bi silah neden o kadar ucuz bi kraliyet 10 lira millet para çarına kraliyet takıyordu hatta bırak para çarını pazar çarına takan bile vardı tanıdığım biri şekli seviyorum derdi :)) açılmasını sadece canımız sıkkınken savaşmak ronarka girmek felan fistan.


    Veya dersen burdaki onlineler yetmez bana şuanda rövaşta olan 1-120 aç abicim sen aç ama bilgili kişi açsın sen yönet şahsen ben arada da olsa vakit buldukça gelirim. Ek gelir kaynağını neden istemez bir insan, neyse 2018 diyorlardı telif için az kaldı bakalım.

    Admin bey siz istemiyorsunuz eyvallah da, support, bogore bunların fikirleri alınıyor mu? Merak ettiğim için soruyorum Bogore   support hiç bir baskı altında kalmadan cevabınızı alanilir miyim? : )

    Arkadaşlar bu oyunu kapatmak kolay değildi. Dolayısıyla açmak ta kolay değil. Biz işimizi ciddiye alıyoruz. Biz bir işe başladığımızda onu yarı yolda kesmiyoruz. Bunu göz önüne aldığımızda yıllarca sürdüreceğimiz bir metin2 işine tekrar girişmek istemiyoruz. Oyunun temelinin başka bir firmaya ait olması da ciddi bir sebeptir. Bu oyun kapandı hala buradasınız demek ki işimizi iyi yapmışız. Bana serverlardan örnek veriyorsunuz. Bu serverlar ne kadar sürekliliği olan oyunlar? Nereye kadar gidecek? Bir problem olduğunda nereye kaçacaklar? Ben bunları düşünüyorum. Neden kendimi bu duruma düşüreyim söyler misiniz? Siz istiyorsunuz diye bir oyun açılamaz. İsteyen kişi sayısı 10000 değil. En fazla 100. Bu riske ve yeni bir başlangıca neden girişelim...

    Sendeki yazılım bilgileri bende olacak, piyasa da ki bütün oyuncuları çekerim de o bilgi yok işte :)

    Prof doktor VISKI'den yeni bilgiler öğreniyoruz. Çok araştırdınız mı bu bilgiyi? O zaman bende şu bilgiyi vereyim sana; Mizahtan anlamamak özgüvensizlik problemidir. Ayrıca sizi ilgiye alıpta yapılan bir mizah da yok. Haydi eyvallah. Her şeye burnunu sokmamayıda öğren.

    Hayır çok araştırmadım, direkt kafamdan geçeni yazdım, üstelik düşünmeden. O yaptığın espiriyi 8 yaşında ki yiğenim bile yapmaz. Ayrıca mizahına gülmedim fakat ‘’Mizahtan anlamamak’’ yazısına güldüğümü itiraf edebilirim, arkadaşın mizah anlayışı ;


    Admin serveri açamazsın ki ehehehe


    Daha kaale almayacağım burada seni he diyorsan sorunum var özelden yaz eğitimini boş vakitlerimde veririm.

    Admin Tkmt2 yi açamazkii

    Admin Tkmt2 yi açamazkii

    Admin Tkmt2 yi açamazkii

    Admin Tkmt2 yi açamazkii
    (belki gaza gelir)

    He sen böyle yazdın admin hemen oyunu tekrar aktif duruma getirecek. Serverin kalitesini, olgunluğunu bozma. Uzaklaş.